نتایج جستجو برای عبارت :

trip to isfahan and souvenirs

The beautiful city of Isfahan, which is visited by many tourists every year.
A trip to Isfahan with beautiful historical and cultural attractions and people who have shared their beautiful city with travelers for years will be a memorable part on your trip to Iran.
Iran Royal Holidays in addition to coordinating all your travel services offers souvenirs to buy from this beautiful city because Isfahan is one of the cities with a variety of souvenirs that you can spend hours in the markets looking for somethings such as handicrafts and sweets.
GAZ (NOUGAT)
Isfahan province is known as Gaz and according to the research of scientists, the history of these delicious sweets back to the Safavid dynasty.
In ancient times, the name Gaz was derived from the sap of a tree called Angbin (Angbin is a p

دانلود

A lonely room and empty chairAnother day so hard to bearThe things around me that I see remind me ofThe past and how it all used to be
From souvenirs to more souvenirs I liveWith days gone by when our hearts had all to giveFrom souvenirs to more souvenirs I liveWith dreams you left behindI'll keep on turning in my mind
There'll never be another youNo one will share the worlds we knewAnd now that loneliness has come to take your placeI close my eyes and see your face
From souvenirs to more souvenirs I liveWith days gone by when our hearts had all to giveFrom souvenirs to more souvenirs I liveWith dreams you left behindI'll keep on turning in my mind
From souvenirs to more souvenirs I liveWith days gone by when our hearts had all to giveFrom souvenirs to more souveni

حس خوبیه وقتی یک ترانه ی عاشقانه میشنوی یک دفعه ببینی با تمام وجود با روح ترانه یکی شدی ...

و چقدر ضد حاله وقتی که میبینی داری ترانه را زمزمه میکنی بی اونکه عاشق باشی . نخوای که عاشق باشی و به چشم یک محال مزاحم بهش نگاه کنی ...

وقتی تمام وجودت انباشته از عشقی فراگیر باشه بی هیچ حسرت این بی عشقی رمانتیک را به فال نیک میگیری و لبخند و یک چشمک ...

معنی این چشمک را فقط خودت میفهمی 
و شاید اویی که دیگر نیست و روزگاری تو بود !
+Demis Roussos
A lonely room and empty chair
صنایع دستی و سوغات اصفهان برای کسانی که با این شهر آشنایی دارند جذابیت فراوانی دارد. کسانی که تا به حال به اصفهان سفر نکرده‌اند، با ورود به این شهر، دیدن جاذبه‌های دیدنی اصفهان و آشنایی با خوراکی‌های خوشمزه و صنایع دستی اصفهان هیجان زده خواهند شد. در این نوشتار به بررسی سوغات اصفهان و صنایع دستی مختلف آن می‌پردازیم.
انواع سوغات و صنایع دستی اصفهان
اصفهان را نصف جهان می‌نامند و این به دلیل تنوع زیبایی‌های طبیعی، خوراکی‌های خوشمزه، صنای
Animals United 2010,The Big Trip 2019 1080p BluRay,انیمیشن The Big Trip 2019 با دوبله فارسی,تماشای آنلاین انیمیشن The Big Trip 2019,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن سفر بزرگ The Big Trip 2019,دانلود دوبله فارسی انیمیشن The Big Trip 2019,دانلود رایگان انیمیشن The Big Trip 2019,دانلود کارتون The Big Trip 2019,سایت دوستی ها,سفر بزرگ,کارتون کمدی سفر بزرگ ۲۰۱۹,ماداگاسکار,
ادامه مطلب
Iran trip Mar2019 - Very good guide and driver
We've been travelling with our guide Seyed Ali Mohammad Hosseini and driver Rostami, our "Captain Ali", for our 12-day trip. They both showed professionalism in ensuring a smooth and safe trip, especially when we underwent rainstorm plus sandstorm. They both showed their expertise in managing the situation and ensuring our trip able to progress as planned. Our guide Ali is very knowledgeable and gives us historical lessons. We are all very pleased to have them guiding us throughout the trip, and had a lot of fun travelling with them. Without doubt, we highly recommend them both!
Iran trip Mar2019 - Very good guide and driver
We've been travelling with our guide Seyed Ali Mohammad Hosseini and driver Rostami, our "Captain Ali", for our 12-day trip. They both showed professionalism in ensuring a smooth and safe trip, especially when we underwent rainstorm plus sandstorm. They both showed their expertise in managing the situation and ensuring our trip able to progress as planned. Our guide Ali is very knowledgeable and gives us historical lessons. We are all very pleased to have them guiding us throughout the trip, and had a lot of fun travelling with them. Without doubt, we highly recommend them both!
Isfahan is a city in Iran. It is located 406 kilometres (252 miles) south of Tehran, and is the capital of Isfahan Province. In Tolouesafaryad Travel Agency we held diffrent Isfahan City Tour . Isfahan is an important city as it is located at the intersection of the two principal north–south and east–west routes that traverse Iran. It was once one of the largest cities in the world. It flourished from 1050 to 1722, particularly in the 16th and 17th centuries under the Safavid dynasty when it became the capital of Persia for the second time in its history. Even today the city retains much of its past glory. It is famous for its Persian–Islamic architecture, having many beautiful boulevards, covered bridges, palaces, mosques, and minarets, and the city also has many historical building
As an american travler it is not easy to travel to iran on your own so you need one travel company to arrange every thing for you.
uppersia did it for me, What an amazing company!they are so Friendly, quick respond and had great communication you don't have to chase them, they contact you prior you booking to provide more information about you trip. 
although my trip was short but Loved the experiences I had with them.
The trip started with a great pickup service from airport, where  i met my  tour guide seyed ali mohammad hosseini.Ali was really professional, kind,informative,polite and patient. 
Everything was planned perfectly. i had a great time doing this trip and i also take a lot of memories home because ali took amazing pictures of me . Thank you for this experience ! 
I would
As an american travler it is not easy to travel to iran on your own so you need one travel company to arrange every thing for you.

uppersia did it for me, What an amazing company!
they are so Friendly, quick respond and had great communication you don't have to chase them, they contact you prior you booking to provide more information about you trip. 

although my trip was short but Loved the experiences I had with them.

The trip started with a great pickup service from airport, where  i met my  tour guide seyed ali mohammad hosseini.
Ali was really professional, kind,informative,polite and patient. 

Everything was planned perfectly. i had a great time doing this trip and i also take a lot of memories home because ali took amazing pictures of me . Thank you for this experien
دانلود انیمیشن سفر بزرگ با دوبله فارسی The Big Trip 2019
Download Animation The Big Trip 2019
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت انیمیشن سفر بزرگ
ژانر فیلم : کمدی، خانوادگی، ماجراجویی
زبان فیلم : دوبله فارسی + سانسور شده
سال انتشار : 2019
محصول کشور : روسیه
کارگردان : Vasiliy Rovenskiy
کیفیت : 1080p / 720p
بازیگران : عوامل دوبلاژ: دوبله شده در استودیو دوبلاژ سورن، گویندگان: علیرضا وارسته، عرفان هنربخش، مینا مومنی، آدین الماسیا
فروش دمنوش نیوشا در اصفهان

دمنوش نیوشا در اصفهان

با مشاوره های رایگان دمنوش های نیوشا در اصفهان در زمینه های کاهش وزن ، افزایش وزن ، پوست ، مو ، اعصاب ، میگرن ، کبد چرب ، خواب ، دیابت ،آلودگی هوا و ... در خدمت شما هستیم.

Fantastic trip with Uppersia
We had an outstanding 14 day tour of Iran thanks to the coordination of Uppersia (Pazira Travel) and especially our amazing guide, Seyed ali mohammed hosseini. Our contact at Uppersia was Mahnaz and we really appreciated her efficiency and quick responses in organising the Iran Live Tour for the two of us. We loved the hospitality of beautiful Iran and its people and marvelled at the history of places like Isfahan, Yazd and Kerman as well as Persepolis. Our trip was much more meaningful thanks to our brilliant guide, Ali. His knowledge and passion for all things Iran/Persian was inspiring and he went out of his way to give us a real Iran experience. He was the consummate professional and lots of fun. Thanks Uppersia and Ali !!
Fantastic trip with Uppersia
We had an outstanding 14 day tour of Iran thanks to the coordination of Uppersia (Pazira Travel) and especially our amazing guide, Seyed ali mohammed hosseini. Our contact at Uppersia was Mahnaz and we really appreciated her efficiency and quick responses in organising the Iran Live Tour for the two of us. We loved the hospitality of beautiful Iran and its people and marvelled at the history of places like Isfahan, Yazd and Kerman as well as Persepolis. Our trip was much more meaningful thanks to our brilliant guide, Ali. His knowledge and passion for all things Iran/Persian was inspiring and he went out of his way to give us a real Iran experience. He was the consummate professional and lots of fun. Thanks Uppersia and Ali !!
memorable trip
Thanks to Uppersia company for planning a wonderful 12 days trip in iran.
Mahnaz was excellent for the beginning;answering each questions with timely responses via email.
our drivers and the guide seyed ali mohammad hosseini were excellent and expert.
ali was so kind,well experience and his english was perfect. he was very informed about the history of iran and provided us good insight about iran and its rich history.
uppersia company team are very professional and they planned all the trips with excellent services .
i would certainly recommend them to every one they like to have different experience about iran.
memorable trip
Thanks to Uppersia company for planning a wonderful 12 days trip in iran.
Mahnaz was excellent for the beginning;answering each questions with timely responses via email.
our drivers and the guide seyed ali mohammad hosseini were excellent and expert.
ali was so kind,well experience and his english was perfect. he was very informed about the history of iran and provided us good insight about iran and its rich history.
uppersia company team are very professional and they planned all the trips with excellent services .
i would certainly recommend them to every one they like to have different experience about iran.
Wonderful Experience
i was so busy to write about my trip to iran. i visited iran on december 2018.
uppersia company is definitely one of the best travel company for american to visit iran.As an american traveler i was incredibly fortunate to have seyed ali mohmmad hosseini as our tour guide for a week trip to .
This was my first trip to iran, and one of the best vacations i have ever had! i decided to choose uppersia company and i saw their good feedbacks.
Mahnaz was responding fast and very helpful.Ali was very knowledgeable with regard to the history of the area. i learned so much from him, and he was very patient with my many questions!
i saw many fabulous sights that i felt i was living during old persia.
my visit to persepolis was magical, just as he said it would be. He knew the bes
Wonderful Experience
i was so busy to write about my trip to iran. i visited iran on december 2018.
uppersia company is definitely one of the best travel company for american to visit iran.As an american traveler i was incredibly fortunate to have seyed ali mohmmad hosseini as our tour guide for a week trip to .
This was my first trip to iran, and one of the best vacations i have ever had! i decided to choose uppersia company and i saw their good feedbacks.
Mahnaz was responding fast and very helpful.Ali was very knowledgeable with regard to the history of the area. i learned so much from him, and he was very patient with my many questions!
i saw many fabulous sights that i felt i was living during old persia.
my visit to persepolis was magical, just as he said it would be. He knew the bes
اینجا تازه که اومده بودم،

یادمه که یکی دو تا از بچه های undergraduate میگفتن که اره یه سال قبل رفتیم camping توی up north

دو نکته هست،
یکی اینکه اینجا بسیار فاصله میگیرن ادمها از هم،
یعنی بچه بعد بیست سالگی دیگه گم و گور میشه و اون تریپ familiy oriented بودن رو کمتر توی کانادا میبینین مخصوصا بین کسانی که اصالت اروپای غربی و اسکاندیناوی دارن.

دوم اینکه، منظور اینها از up north، یه کوچولو بالاتر از guelph هست!
یعنی اونقدری که من توی کانادا بالا رفتم و به قطب نزدیک شدم
Isfahan is a city in the center of Iran.
Isfahan has been one of the largest and the busiest city for hundred years
Persian people call Isfahan “nesf-e-jahan” or  “half of the world “
Here are some point of interest in Isfahan and reasons why Persian people call it
“half of the world”

Naghshe jahan square
(Also known as the shah square or the Imam square )
You can see the shah mosque on the south side of square, ali qapu palace on the west side, sheikh lotf Allah mosque on the east side and the Qeysarie gate on the north which opens to grand bazaar of Isfahan.
All of these buildings are from safavid era.
The Maiden was where the Shah and the people met.
Since Isfahan was a vital stop along the Silk Road the square was a busy arena of entertainment and business, exchanged
Isfahan is a city in the center of Iran.
Isfahan has been one of the largest and the busiest city for hundred years
Persian people call Isfahan “nesf-e-jahan” or  “half of the world “
Here are some point of interest in Isfahan and reasons why Persian people call it
“half of the world”

Naghshe jahan square
(Also known as the shah square or the Imam square )
You can see the shah mosque on the south side of square, ali qapu palace on the west side, sheikh lotf Allah mosque on the east side and the Qeysarie gate on the north which opens to grand bazaar of Isfahan.
All of these buildings are from safavid era.
The Maiden was where the Shah and the people met.
Since Isfahan was a vital stop along the Silk Road the square was a busy arena of entertainment and business, exchanged
We had such a fantastic time and our guide  Seyed Ali Mohammad Hosseini was amazing. As we are British and traveling with a young child I looked into which company to use - Uppersia lived up to all their reviews. Mahnaz in the office helped us craft a tour to our requirements as we had our small child with us I didn’t want long days on the road. We also flew into Shiraz and out of Esfahan which is slightly different to the usual Tehran routes. Mahnaz was excellent and always responsive at every step helping us with all our visa requirements.
Ali as we called our guide was responsive to our requests and knowledgeable of the places we visited. He was thoughtful and caring towards us all. If we were tired he went and got us take away, for example. We loved shopping in Isfahan and when my f
Amazing 18-day trip!

I just had a wonderful 18-day tour of Iran through Uppersia! My guide, Seyed Ali Mohammed Hosseini was kind, highly informative and willing to go beyond duty in accomodating me. He even helped me to improve my Farsi! Our drivers, Alireza and Milad, were also excellent! I also think that Alireza will make a fine tour guide, asis his aspiration. I wish Alireza, Ali Mohammed and Milad well and am glad that I chose to take my trip through Uppersia.
Date of experience: August 2019
Amazing 18-day trip!

I just had a wonderful 18-day tour of Iran through Uppersia! My guide, Seyed Ali Mohammed Hosseini was kind, highly informative and willing to go beyond duty in accomodating me. He even helped me to improve my Farsi! Our drivers, Alireza and Milad, were also excellent! I also think that Alireza will make a fine tour guide, asis his aspiration. I wish Alireza, Ali Mohammed and Milad well and am glad that I chose to take my trip through Uppersia.
Date of experience: August 2019
Iranian cuisine comprises the cooking traditions of Iran. You can read about this on ( Iranisfahantour.com ) website. on this website we gavies travel consultant to our users around the world.
If you are a food tourist and you are visiting Isfahan, you must try this dish because it is the most famous traditional food of Isfahan. Beryani is minced cocked meat fried in a special pan and served with traditional bread. Broth consist of meat flavored with special spices and grinded bread in it.Beryani is decorated with walnut or almond slice. It can be served with vegetables and dough (yoghurt mixed water).
One type of citrus, called “Narang”, is also served with Iranian traditional foods. Among the roundabouts around food, you can find special vegetables of Iran, and onions
Khoresht-e Mast
Great Week in Tehran!I, an American (went on a weeklong tour of Tehran with my British friend. UpPersia, office manager Mahnaz, and our guide Seyed Ali Mohammad Hosseini were nothing short of great!When I first planned my trip, I wanted to do a custom trip. Mahnaz responded right away with a proposed itinerary and price quote. He also guided me through the visa process, and I got my authorization code with plenty of time to spare.The tour was great. We got to do almost everything we had planned on our itinerary, plus a few unplanned things. Ali was very flexible as a guide. Despite some restrictions on American and British tourists in Iran, we were free to do what we wanted. Ali was a great guide. He speaks great English and is very fun to be around. He was also extremely friendly, not onl
Great Week in Tehran!I, an American (went on a weeklong tour of Tehran with my British friend. UpPersia, office manager Mahnaz, and our guide Seyed Ali Mohammad Hosseini were nothing short of great!When I first planned my trip, I wanted to do a custom trip. Mahnaz responded right away with a proposed itinerary and price quote. He also guided me through the visa process, and I got my authorization code with plenty of time to spare.The tour was great. We got to do almost everything we had planned on our itinerary, plus a few unplanned things. Ali was very flexible as a guide. Despite some restrictions on American and British tourists in Iran, we were free to do what we wanted. Ali was a great guide. He speaks great English and is very fun to be around. He was also extremely friendly, not onl
دانلود فیلم Bad Trip 2019
امتیاز : 6.8 از 10
کیفیت : WEB-DL 720p
ژانر : کمدی
کارگردان : Kitao Sakurai
ستارگان : Anthony J. James, Eric André, Lil Rel Howery, Tiffany Haddish
سال : 2020
کشور : آمریکا
سازندگان : Eric André,Kathryn Borel,Dan Curry,Jenna Park,Kitao Sakurai
مدت زمان : 1 ساعت و 24 دقیقه
دو دوس سفری را آغاز می‌کند و در آن با دوربین مخفی مردم را سرکار می‌گذارند...
ادامه مطلب
“Excellent in all areas”
We had such a fantastic time and our guide  Seyed Ali Mohammad Hosseini was amazing. As we are British and traveling with a young child I looked into which company to use - Uppersia lived up to all their reviews. Mahnaz in the office helped us craft a tour to our requirements as we had our small child with us I didn’t want long days on the road. We also flew into Shiraz and out of Esfahan which is slightly different to the usual Tehran routes. Mahnaz was excellent and always responsive at every step helping us with all our visa requirements.
Ali as we called our guide was responsive to our requests and knowledgeable of the places we visited. He was thoughtful and caring towards us all. If we were tired he went and got us take away, for example. We loved shop
Amazing Beautiful Trip
It did take some time to arrange and agree on the itinerary that we wanted however over all the company was very accommodating to our needs and interests.
If you do your own research you can pick and choose your own daily itinerary and the company will arrange this for you based on travelling times and reaching each destination or tourist attraction.
We are UK Citizens travelling to Iran for the first time and we’re unsure what to expect. We travelled Iran between 21/04/19-03/05/19. Our tour guide was Seyed AliMohammad Hosseini who was very informative and accommodating to our needs every step of the way.
Our experience in Iran was amazing!!! We were lucky to have a knowledgeable tour guide who knew history at the back of his hand.
The trip was well organised an
Amazing Beautiful Trip
It did take some time to arrange and agree on the itinerary that we wanted however over all the company was very accommodating to our needs and interests.
If you do your own research you can pick and choose your own daily itinerary and the company will arrange this for you based on travelling times and reaching each destination or tourist attraction.
We are UK Citizens travelling to Iran for the first time and we’re unsure what to expect. We travelled Iran between 21/04/19-03/05/19. Our tour guide was Seyed AliMohammad Hosseini who was very informative and accommodating to our needs every step of the way.
Our experience in Iran was amazing!!! We were lucky to have a knowledgeable tour guide who knew history at the back of his hand.
The trip was well organised an
“Great time in Iran”I went solo to Iran through Uppersia and everything went perfectly. It was the only agency I could find that quoted me a price I could afford for a 9 day trip. seyed ali mohammad hosseini, my guide was very easy to get along with; he was efficient, calm, patient, had a good sense of humor and went above and beyond to make the trip enjoyable. He took me to sights and events I never would've found out about on my own and always gave me enough space and freedom. No complaints, only compliments.
Anyone reading this will already know that Iran is perfectly safe to visit. The people were always friendly and courteous and seemed to take a genuine interest that I was enjoying myself in their country. As a Canadian, eveything in Iran was different and fascinating to me. The
“Great time in Iran”I went solo to Iran through Uppersia and everything went perfectly. It was the only agency I could find that quoted me a price I could afford for a 9 day trip. seyed ali mohammad hosseini, my guide was very easy to get along with; he was efficient, calm, patient, had a good sense of humor and went above and beyond to make the trip enjoyable. He took me to sights and events I never would've found out about on my own and always gave me enough space and freedom. No complaints, only compliments.
Anyone reading this will already know that Iran is perfectly safe to visit. The people were always friendly and courteous and seemed to take a genuine interest that I was enjoying myself in their country. As a Canadian, eveything in Iran was different and fascinating to me. The
پیشتر به ارائه آمار از ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس در استان اصفهان و وضعیت ثبت نام نمایندگان فعلی استان و نیز افراد مهم و شاخص ثبت نام کننده در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان پرداختیم، در این مطلب به لیست افراد شاخص حوزه های انتخابیه مختلف استان اشاره خواهیم داشت.
نمایندگانی که ثبت نام نکردند
ابتدا اینکه حیدرعلی عابدی، احمد سالک کاشانی و حمیدرضا فولادگر در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام نکرده اند و مرحوم مرتضی صفاری نطنزی نیز به رحمت ایزدی
خلاصه داستان :یک لک لک احمق که در حال حمل کردن یک بچه پاندا است به اشتباه او راه در مکان اشتباهی فرود می آورد. خرس، گوزن، ببر و خرگوش او را پیدا میکنند و در یک ماجراجویی دشوار اما سرگرم کننده سعی میکنند به پاندا برای رفتن به خانه اش کمک کنند
DOWNLOAD  
محصولات فیروزه کوبی یکی از بهترین و ارزشمندترین هدایایی است که می‌توانید به عزیزان خود تقدیم کنید. یکی از ویژگی های هدیه خوب و ارزشمند منحصر به فرد بودن آن می باشد. هنگامی که در کنار این ویژگی زیبایی و هنر را نیز اضافه کنید شخصی که هدیه مورد نظر را از شما دریافت می کند بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.
هدایای فیروزه‌ کوبی از جمله هدایای هنری و صنایع دستی اصفهان هستند که برای هر شخص و در موقعیت های مختلف مناسب می باشد. انتخاب این هدایا نشان دهن
دوستان اصفهانی عزیز اگر میخواهید که در گروه های چت تلگرام عضو بشید بایستی وارد لینکدونی تلگرام شده و لینک مورد نظر خودتون رو پیدا کنید. بعد از ورود به کانال از قسمت جستجو میتوانید عنوان گروه که به دنبالش هستید وارد کرده و لینک مورد نظرتون رو دریافت کنید. در کانال لینکدونی لینکرام گروه های اصفهان زیادی وجود داره که روزانه با لینکهای جدید بروز میشه
16 days iran tour with uppersia company and seyed ali mohammad hosseini

Our trip with seyed ali mohammad hosseini was fantastic. He was the perfect guide: helpful, polite, well informed and responded to our every need.We had a wonderful introduction to this marvelous country.Ali and our perfect driver Milad took us to the ancient site of Persepolis and the other sites of Shiraz and Kerman, the Persian gardens, the Kalout desert, a caravansarai, fantastic mosques and palaces in Eshfahan Kashan and Tehran.Ali guided us to restaurants that served vegetarian food, and shopping for special items.We will definitely use Uppersia and Ali for our next trip to Iran.
16 days iran tour with uppersia company and seyed ali mohammad hosseini

Our trip with seyed ali mohammad hosseini was fantastic. He was the perfect guide: helpful, polite, well informed and responded to our every need.We had a wonderful introduction to this marvelous country.Ali and our perfect driver Milad took us to the ancient site of Persepolis and the other sites of Shiraz and Kerman, the Persian gardens, the Kalout desert, a caravansarai, fantastic mosques and palaces in Eshfahan Kashan and Tehran.Ali guided us to restaurants that served vegetarian food, and shopping for special items.We will definitely use Uppersia and Ali for our next trip to Iran.

با مشاوره های رایگان دمنوش های نیوشا در اصفهان در ضمینه های کاهش وزن ، افزایش وزن ، پوست ، مو ، اعصاب ، میگرن ، کبد چرب ، خواب ، دیابت ،آلودگی هوا و ... در خدمت شما هستیم.

جهت پر کردن فرم مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید 

جهت ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید
مشاور خانم 09372927472 
مشاور آقا 09378922565

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

دمنوش نیوشا در اصفهان

با مشاوره های رایگان دمنوش های نیوشا در اصفهان در ضمینه های کاهش وزن ، افزایش وزن ، پوست ، مو ، اعصاب ، میگرن ، کبد چرب ، خواب ، دیابت ،آلودگی هوا و ... در خدمت شما هستیم.

جهت پر کردن فرم مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید 

جهت ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید
مشاور خانم 09372927472 
مشاور آقا 09378922565

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Howzak Boutique Hostel
Howzak Boutique Hostel in Isfahan is a small adobe house built more than 90 years ago in the historic neighborhood of Esfahan, a short distance away from the UNESCO-listed site Masjed-e Jame, the city’s magnificent Friday mosque. The young couple who restored the house - to be used as the hostel- Babak (a musician and engineer) and Nassim (a trained architect and conservationist), who welcome all their guests like family.
Howzak Hostel in Isfahan Rooms
Howzak as the first Isfahan Hostel consists of five rooms (one double, one twin, one single, two triple -which are flexible to be booked per bed-), all laid around the green courtyard (where complimentary fresh breakfast is being served) and the small pond (Howz), the kitchen (where guests can also order homemade ve
این آپارتمان مبله اصفهان برای اجاره روزانه در خیابان رباط قراردارد.این سوئیت مبله دارای یک اتاق خواب می باشد.در اتاق خواب این منزل مبله اصفهان یک تخت خواب دونفره و یک تخت خواب یک نفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله اصفهان می توان به مبلمان،تلویزیون،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.سیستم گرمایشی این آپارتمان مبله اصفهان بخار
صنایع دستی نمایانگر فرهنگ و هنر و ذوق و سلیقه هر دیاری است و در هر عصری وجود داشته است. ایران سرزمینی است که صنایع دستی گوناگون و متنوعی دارد. تعداد بالای صنایع دستی ثبت شده توسط سازمان میراث فرهنگی نشانگر فرهنگ اصیل و غنی این کشور می‌باشد.
اصفهان در میان سایر شهرها پیشتاز بوده و در طول قرون مختلف صنایع دستی این استان مورد توجه بیشتری قرار داشته است و به عنوان نماینده صنایع دستی ایران در جهان شناخته شده است. به همین دلیل برخی اصفهان را مهد صن
کاربرد و تفاوت trip, travel و journey را می توان به شکل زیر توضیح داد:

Travel
فعل  Travel  به معنای سفر کردن و در معنای کلی برای توصیف عمل سفر کردن از یک مکان به مکان دیگر استفاده میشود.ما هرگز نمیگیم a travel زیرا٬ کلمه travel  غیرقابل شمارش است.زمانیکه از Travel  به معنای فعل آن استفاده میکنیم٬ در واقع داریم از نحوه سفر کاری٬ سفر به خارج و حتی سفرهای تو شهری برای رسیدن به محل کار یا مدرسه و ... صحبت میکنیم.مثلا ممکنه از وسایل نقلیه که استفاده میکنیم در جمله ها هم  ا
صنایع دستی نمایانگر فرهنگ و هنر و ذوق و سلیقه هر دیاری است و در هر عصری وجود داشته است. ایران سرزمینی است که صنایع دستی گوناگون و متنوعی دارد. تعداد بالای صنایع دستی ثبت شده توسط سازمان میراث فرهنگی نشانگر فرهنگ اصیل و غنی این کشور می‌باشد.
اصفهان در میان سایر شهرها پیشتاز بوده و در طول قرون مختلف صنایع دستی این استان مورد توجه بیشتری قرار داشته است و به عنوان نماینده صنایع دستی ایران در جهان شناخته شده است. به همین دلیل برخی اصفهان را مهد صن
کاربرد و تفاوت trip, travel و journey را می توان به شکل زیر توضیح داد:

Travel
فعل  Travel  به معنای سفر کردن و در معنای کلی برای توصیف عمل سفر کردن از یک مکان به مکان دیگر استفاده میشود.ما هرگز نمیگیم a travel زیرا٬ کلمه travel  غیرقابل شمارش است.زمانیکه از Travel  به معنای فعل آن استفاده میکنیم٬ در واقع داریم از نحوه سفر کاری٬ سفر به خارج و حتی سفرهای تو شهری برای رسیدن به محل کار یا مدرسه و ... صحبت میکنیم.مثلا ممکنه از وسایل نقلیه که استفاده میکنیم در جمله ها هم  ا
اگر مطالب سایت را دنبال کرده باشید مطالب زیادی درباره نوستراداموس قرار دادم ولی امروز برای شما کتاب این پیشگوی بزرگ را برای دانلود قرار دادم که در آن به پیشگویی های آینده دنیا میپردازد که یکی از معروف ترین آنها قدرت گرفتن ایران و فتح غرب می باشد که در این کتاب به آنها اشاره شده است.
پس از مرگ نوستراداموس چه شد؟
در سال ۱۵۶۶ بیماری نقرس که سال‌ها باعث رنجش نوستراداموس شده بود، به ورم یا آب آوردگی تبدیل شد. در اواخر ژوئن او وکیل خود برای آماده ک
امروز می خواهیم با هم ببینیم طراحی سایت واکنشگرا به چه معناست، سایت ها چگونه می توانند از چنین رویکردی بهره ببرند و مفاهیم اصلی آن دربرگیرنده چه چیزی است. در ادامه با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن، سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ و  برندینگ، تولید محتوا و تبلیغات آنلاین همراه باشید.
ادامه مطلب
Tonight was magical. Maybe in a thousand years I would never had thought that such a night could exist!
Y fell asleep in the corner of the Haseer. X lay down with his head on a sleeping bag. I did the same thing after a while. And after a time we found ourselves talking about stuff. First, X showed me the big bear constellation and how we find the North star with it. And then wwe looked for other constellations and spotted comets and shooting stars. we spotted Zohreh and Moshtari and Zohal. X brought us proper pillows and blankets. We lay there next to each other for a long time and X told me how every body thinks stusff about us. He told me how my mom had asked him to make the rip get cancelled. And how he himself was having second thoughts about hte trip even a half hour before it. I ask
نمیدونم تاحالا غذای آُریقایی خوردید یا نه با ما همراه باشی تا خوشمزه ترین غذاهای آفریقایی را بهتون معرفی کنم
https://www.liftinthecity.com/ethiopian-kitfo-a-hot-meal-from-a-hot-country/
http://goodchoices4u.com/kitfo-my-new-local-favourite-food/
https://www.flurryjournal.com/a-cuisine-trip-to-kitfo-house/
http://practicethis.com/introducing-ethiopian-kitfo-cuisine/
https://utvsnewsnow.com/ethiopian-kitfo-a-classic-ethiopian-dish-you-should-never-miss/
https://cheapedmeds03.com/how-to-make-kitfo/ 
https://www.selfgrowth.com/articles/the-main-recipe-of-kitfo
اومدیم ویکتوریا :) ویکتوریا توی جزیره vancouver هست
vancouver island
برای اینکه مسیر رو طولانی کنیم و sea trip داشته باشیم
سه بار ferrie گرفتیم تا برسیم اینجا و کلی هم رانندگی :)
خیلی خیلی حس خوبیه.
بچه ها
تصور کنین بین رشت و اردبیل دارین رانندگی میکنین
vancouver island عین همونه!
:)
بهشت برین هست!
ثبت شرکت در اصفهان
ثبت شرکت در اصفهان ، برای سهامداران و مدیران شرکت ، ثبت شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل میشوند و امروزه مسلما شرکتهایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی باشند ، جایگاه درخور میباشند. به همین دلیل شرکتهایی که به ثبت میرسند و شماره ثبت دریافت میکنند معتبر تر و برای مشتریان ارزشمند تر میباشد.

مراحل ثبت شرکت اصفهان
اول باید برای شرکت خود موضوع انتخاب کنیم و بعد موضوع را به طور کامل تنظیم کنی
Unit 5B
اصطلاحات کاربردی:
survey on cities
Which city is the friendliest toward tourists?
Isfahan is the most beautiful city I have ever been to.
Have you ever been to any of Iranian cities?
Travel survey: review= study of the city
verdict: opinion, finding, judgement:حکم, نظر
transform: change. affect
Travel website, Leisure website(entertainment sites)
stylish= fashionable
aggressive drivers: angry, violent
What is the most interesting book you have ever read recently?
Isfahan has reputation for its architecture.
dressed as Detective Gadget
inhabitant: resident: dweller: settler
Give back the extra money! You did not give the right change!
on the street
How well did you do in test?
souvenir store /ˌsuː.vəˈnɪr/

Grammar:
make a 1 syllable adj: adj+ est
make a 2
نام پرده نما: Heavy Trip 2018
ژانر:
امتیاز:  IMDB
کارگردان :
نویسنده :
بازیگران :

فیلم نامه :
تدوین :
آهنگساز:
فیلمبرداری :
اطلاعات بیشتر پرده نما :IMDB و WIKI و rottentomatoes
کشور تولید کننده:
تاریخ انتشار :
زبان پرده نما :اِنگلسی اَمریکن
کمپانی تولیدکننده :
بودجه :
میزان فروش :
کیفیت های تصویری :
کیفیت های صوتی :
مدت زمان: 
رده سنی : بزرگسال
خلاصه داستان:

دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 1080
پیشگویی دنیا در انیمیشن سیمپسونها
ترامپ در سیمپسون ها
تقریبا؛ تمامی ما انیمیشن سیمپسون ها را دیده ایم انیمیشنی که تقریبا؛ زندگی خانواده سیمپسونها را به نمایش میگذارد و در این زندگی اتفاقات غیر قابل پیشبینی رخ میدهد در نگاه اول شاید این کارتون فان و مسخره باشه ولی با ادامه تماشای این انیمیشین به اطلاعات و داستان های جالبی خواهید رسید که یکی از مهم ترین آنها پیشگویی های عجیب دنیا در این کارتون می باشد.
به نقل از حقوق مهاجرتی
در یکی از قسمت ه
دوره جامع آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو  ( سئو ) توسط علی صفری مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ راسا برگزار می‌شود.برای کسب اطلاعات تکمیلی راجع به سرفصل ها و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بفرمایید:
آموزش سئو در اصفهان
Jay oil Company is the main producer of bitumen in Iran. Jay Oil Refining Company was established in 2003 with the investment of the Oil Industry Employees Pension Fund. With a nominal capacity of 1,800,000 tons, the company is the largest producer of bitumen in the Middle East. The company has two production and storage sites in Isfahan and Bandar Abbas and the central office of Tehran. Isfahan site has 4 separate units for the production of blown bitumen with a total nominal capacity of 40,000 barrels per day, soluble bitumen with a nominal capacity of 7,100 barrels per day and emulsion bitumen with a capacity of 200 tons per day. This site has a separate unit for the production of polymer and modified bitumen with a capacity of 100,000 tons per year. Jay Petroleum Laboratory is the best
حیف است مسافر این سرزمین پویا و رنگارنگ باشید و دست خالی از آن برگردید. با اینکه می‌توانید اجناس مختلفی از کشور ترکیه را در جایی غیر از ترکیه پیدا کنید یا به دلیل در هم آمیختن فرهنگ‌ها اجناس ترکیه‌ای با برخی تغییرات را در کشورهای مختلف بیابید؛ اما خوب است بدانید که برخی از محصولات و سوغاتی‌های این کشور را تنها می‌توانید از مغازه‌های خاصی در ترکیه تهیه کنید. در ادامه با 8 نوع از سوغاتی‌های ترکیه آشنا خواهید شد. با بلاگ بلیط هواپیما همر
قرار بر این بود که آلبوم بیست و چهارم شهریور ماه به صورت رسمی بیرون بیاید که دوستان زحمت کشیدند و دیروز آلبوم را کِش رفتند ! داشتم به این فکر می‌کردم که دانلود نکنم و بگذارم تا وقتی که به صورت رسمی معرفی شد، اما خب می‌دانید؟ ما در ایران زندگی می‌کنیم! باز هم نمی‌شد به صورت رسمی و خالص آلبوم را خریداری کرد ! پس، پس از درنگی که حاصل شد سریع آلبوم را دانلود کرده و گوش جان سپرده و بار ها به ارگاسم رسیدم... و پیرو همان صحبت های زندگی در ایران و این
Iranian Saffron is worldwide famous and there is no wonder that it has so many fan and followers all over the world!
Saffron gives meaning to Aroma, Flavor and its Fiery Red colour is admirable!
Saffron Usage in Iran: The red gold, Zafaran (Saffron) is used constantly in Persian cuisine and culinary, it plays the main role in delicious Persian food and sweet recipes. This expensive flower thread is used in dying woollen for Iranian Carpets, Persian Rugs and Yarns.
Since the Achaemenid dynasty up to now, Saffron was known as a luxury spice. It is said that people used to throw saffron flower to welcome and greet kings’ arrival.
Iranian Saffron Cultivation and Farming:
Cultivating and growing saffron takes so much effort, time and only those who love Saffron farm works can do the job
آیا وبلاگ نویس هستید و می خواهید ترافیک بیشتری به سمت سایت یا وبلاگ تان جذب کنید؟ در انجام اینکار موفق نبوده اید؟ دلایل بسیار زیادی برای شکست وبلاگ نویسی وجود دارد. در این مقاله برخی از این دلایل را با هم مرور خواهیم کرد. اگرچه همه ما اشتباهات رایجی در وبلاگ نویسی داریم اما اگر بتوانیم خطاهایمان را برطرف کنیم قادر خواهیم بود به وبلاگ نویسی موفقی دست یابیم. در ادامه همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتین
دانلود فیلم A Round Trip To Love

فیلم boy love چینی هستش تا قسمت دومش اومده که هر دوتا رو براتون گذاشتم ..
خلاصه داستان هم واقعااااا خلاصه میگم چون نمیخوام اسپویل شه .. 
لوفانگ یه پسر ثروتمنده که وارث کمپانی لوشی هستش و عاشق همکلاسیش شوچان که یه پسر از قشر معمولی و تقریبا فقیر هستش میشه .. و وقتی مسئولین مدرسه میفهمن به والدینشون میگن و ....
یعنی دیگه دقیقا امروز بعد از اینکه از پیدا کردن کیفیت بهتر همراه با زیرنویسش پشیمون شدمو تصمیم گرفتم بعد از کلیک روی
در عصر جدید، بیشتر صاحبان مشاغل به این نتیجه رسیده‌اند که برای داشتن مشتری بیشتر و درآمد بالاتر باید تکنولوژی را وارد محیط کسب‌وکار خود نمایند. همچنین فناوری اینترنت خود به تنهایی سبب به وجود آمدن شیوه‌های نوین کسب درامد شد. در این میان طراحی سایت اولین مرحله در راه‌اندازی سیستم کسب‌وکار اینترنتی است که هر چه بهتر و اصولی‌تر انجام شود، میزان موفقیت پروژه و در نهایت درآمد حاصل از فروش بیشتر خواهد بود. اما منظور از طراحی سایت حرفه‌ای چ
چگونه لباس مناسب بخریم
گام ۱

‎مقدار قابل توجهی از در آمد سالیانه ی ما صرف هزینه های پوشاک می شود. از سوی دیگر نوع پوشش ما، نقش زیادی در به نمایش گذاشتن شخصیت و رفتارمان دارد. همچنین غیر از نیازی که به پوشش داریم، تنوع پوشاک به خودی خود برای ما جذاب است. تمام این موارد باعث می شوند که در انتخاب پوشش خود دقت کافی داشته باشیم.

ادامه مطلب
According to an article recently published on the courses mizzouk12 missouri site by this title Travel and best travel websites and platforms we want to show you the best travel platforms:
Travel is a strange word. We all have more or less memory of this word. We used to travel and travel with our family when we were young, and when we grew up we traveled with family and friends sometimes. Nothing is more enjoyable than experiencing new situations in life, and traveling is one way to reach these experiences.
When we travel to other cities and countries, we also get to know the cultures, customs and lifestyles of the people living in the area. Maybe that is why the old saying "it takes a lot of travel to cook it raw". The essence of travel is the experience of learning and the experience
اولین قدم در ایجاد یک وب سایت انتخاب نام دامنه برای آن است. مرحله بعد زمان انتخاب موضوع و نوشتن مطالب سایت مورد نظرتان است. نوشتن نام دامنه مهمترین بخش از راه اندازی سایت است، لذا تا زمانی که سایت شما پا برجاست، به هیچ عنوان نمی‏توان آن را تغییر داد و سایت شما با همین نام شناخته می‏شود.
در زمان سرچ کردن در موتورهای جستجو نام دامنه نقطه شروع برای هر موتور جستجو به هنگام لیست کردن نتایج جستجو است. به دلیل سخت بودن تغییر نام دامنه، توصیه می‏شو
زمانی که ساختار یک وبسایت را طراحی می‏کنید و در حال بررسی نقاط ضعف آن هستید، داشتن یک سایت مپ (Sitemap) یا نقشه سایت می‏تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد. بروز بودن نقشه سایت به عنوان شیوه ارتباطی با موتورهای جستجو مهم است. در حالی که فایل robots.txt بیانگر فایل‏ هایی است که موتورهای جستجو نباید ایندکس نمایند، نقشه سایت به موتورهای جستجو اعلام می‏کند کدام یک از بخش ‏های موردنظر از سایت را ایندکس و بهتر شناسایی نماید. سایت مپ اتفاق جدیدی د
نام و نام خانوادگی: عباس مقتدایی خوراسگانی
شهرت: دکتر مقتدایی
تحصیلات: دکتری روابط بین الملل (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات) - کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی (دانشگاه امام صادق (ع))
شهر و سال تولد: ۱۳۴۶- اصفهان (۵۳ ساله)
وب سایت: http://www.moghtadaie.ir
شغل: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و روزنامه نگار/فعال رسانه‌ای
ادامه مطلب
دوره جامع ترانه سازی (Songwriting) بر اساس علمی ترین متدهای آموزشی دنیا با تدریس سیامک عباسی (ترانه سرا، آهنگساز، Phd ادبیات فارسی) در شهر اصفهان برگزار می شود. با توجه به محدود بودن ظرفیت هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید. 
ادامه مطلب
تابستان که می شود همه برای خلاصی از شر گرما تلاش می کنیم. طبیعتا وقتی بحث شیرین سفر هم پیش میاد مناطق خنک تر مقصد بسیاری از ما خواهد بود. یکی از مناسب ترین مقاصد کشورمان برای سفرتابستانی، استان اردبیل و شهرستان سرعین است. این شهر که در ۳۰ کیلومتری اردبیل قرار گرفته است به علت آب و هوای خنک و عالی اش در تابستان و وجود چشمه های آب گرم طبیعی با خواص درمانی، چند سالی است که پای ثابت میزبانی از مسافران تابستانی شده است.

بیشتر بخوانید
پرواز اصفهان مشهد لحظه آخری
بلیط هواپیما اصفهان مشهد را با ضمانت ارزانترین قیمت پرواز ایران در من چارتر بدون واسطه تهیه و صادر کنید ، در این مسیر همه روزه از فرودگاه بین المللی اصفهان پروازها برگزار می شوند که شرکت قدیمی من چارتر 100% ایرلاین های سیستمی و چارتری این مسیر را پوشش می دهد، مدت زمان پرواز اصفهان تا مشهد 85 دقیقه می باشد که با توجه به شرایط آب و هوایی کمی تغییر دارد.
جهت صفارش آنلاین بلیط هواپیما در کادر بالا نام شهرهای اصفهان و مشه
فاکتور های رتبه بندی در گوگل که برای رتبه بندی در سال ۲۰۱۹ به آن ها نیاز دارید:
همه ما خیلی خوب می دانیم که موتور جستجوی گوگل باهوش تر از قبل شده است. اگر بخواهید سایت یا وبلاگ تان را در بالاترین قسمت صفحه نتایج جستجوی گوگل قرار دهید باید از آخرین فاکتورهای رتبه بندی در گوگل و آخرین ترندهای سئو تبعیت نمایید. با اینحال گوگل قبل از اینکه بخواهد صفحه ای را رتبه بندی کند از فاکتورهای متعددی بهره می برد. اما سوال اینجاست که این فاکتورها چه چیزی هس
راهنمای خرید یک لباس با کیفیت
برای خرید لباس با کیفیت لازم نیست حتما پول زیاد خرج کنید فقط کافیست ویژگی های لباس با کیفیت و نحوه تشخیص آن را بدانید.
خرید لباس با کیفیت لزوما به معنای خرج کردن مقدار زیادی پول نیست. در حقیقت شما با صرف زمان کوتاهی برای آنچه که به دنبالِ آن هستید، می توانید یک لباس با کیفیت با قیمتی کاملا منطقی خریداری کنید.

ادامه مطلب
دوره جامع ترانه سازی (Songwriting) بر اساس علمی ترین متدهای آموزشی دنیا با تدریس سیامک عباسی (ترانه سرا، آهنگساز، Phd ادبیات فارسی) در شهر اصفهان برگزار می شود. با توجه به محدود بودن ظرفیت هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید. 
ادامه مطلب
Dear X,
I told you I like you, you told me you love me, you love me a lot. You said you’re crazy about me, you said you miss me very very very much. I said I want you, you asked what it meant. I said it means I want to have you spiritually as well as physically. You asked what physical meant. I said it meant I want to touch your cheeks with my lips. And your lips (with my lips as well) I want to look deep into your eyes. You said your heart worked with a battery and that it skipped a few beats each time. You said you want me. I asked what it meant. You said it meant I need you, I love you, I miss you, I want you to always be mine. And I said “So did I :( )
Last night or maybe it was this morning, I told you I want you and I won’t control myself if I have you alone to myself. You shou
with plane
Isfahan International Airport
With diameters
You can also arrive by train with Esfahan ... Esfahan Railway Station (Esfahan Road, Shiraz, Sepahan Shahr)
by bus
There are several cities in the province for this bus ... Terminal Sufeh (Beginning of Isfahan-Shiraz Road) - Kaveh Terminal (Kaveh Street)
By car
You can also enter the province by car. The most important routes:
From the east through the Tabas - Darin - Khor - Anarak - Naine and from Yazd - Nain
From the west through Delijan - Isfahan and Delijan - Kashan and Khomein - Golpayegan and Aligudarz - Daran and Shahrekord - Isfahan and Borujen - Dehagans and Lordegan - Semirom
From northern Damghan - Yazd and Qom - Kashan
From south of Shiraz-Abadeh-Shahreza-Esfahan
It is about 435 km from Tehran to Isfahan
From Shiraz to Isf
چگونه لباس انتخاب کنیم
حتماً برای شما هم پیش آمده است که وقتی جلوی آیینه ایستاده‌اید، با دیدن خود و آن چیزی که به تن کرده‌اید، حس ارزشمندی و اعتماد به نفس پیدا کرده‌اید و شور و شعفی وصف ناپذیر سر تا پای وجودتان را فرا گرفته است. بله انتخاب لباس خوب چنان می‌تواند در روحیه شما اثرگذار باشد که باعث شود شما تمام روز را با حس ارزشمندی سپری کنید و از این که خودتان هستید لذت ببرید. ما در این نوشتار در پی یافتن پاسخ سوال ” چگونه لباس انتخاب کنیم ” ه
ترکیه از جمله کشورهای باستانی می‌باشد که تاریخ غنی را در دل خود قرار داده است. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های سفر به این کشور زیبا و پرگردشگر خرید سوغات و صنایع دستی ترکیه می‌باشد که علاقه‌مندان زیادی در سرتاسر دنیا به‌ویژه در بین گردشگران ایرانی دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی ۶ سوغات مشهور ترکیه بپردازیم.
ادامه مطلب
چگونه اقتصادی لباس بخریم؟
با شروع فصل گرما اکثر افراد کم کم لباس‌های زمستانی خود را کنار گذاشته و به سراغ لباس‌های مناسب فصل گرما می‌روند. برخی افراد نیز بیشتر خواهان خرید لباس‌های جدید مناسب فصل و مد هستند.
اگر شما هم قصد خرید لباس دارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای آن صرف کنید به توصیه‌های زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب‌ها و تصمیمات را در مورد خرید البسه داشته باشید.
با رعایت این نکات می توانید مدیریت بهتری بر روی خرید اقت
باسلام. بنده احسان شاه سنائی، شاعر، منتقد ادبی، مترجم متون عربی، مترجم متون انگلیسی مربوط به سازمان های جهانی اعم از سازمان ملل و فعال جهبه فرهنگی و سواد رسانه، از شهر اصفهان که با مفتخر می باشم که پاسدار ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در جنگ رسانه ای علیه انقلاب مقدس سال ۵۷ هستم.
و آنچه مهم است اینکه همه ی ما سرباز گردان سیدعلی خامنه ای و لشکر مهدی موعودیم.

Hello.  I am Ehsan Shah Sanaei, a poet, literary critic, translator of Arabic texts, translator of English texts related to world organizations, includin
It's always more difficult to answer to general questions than exact questions. For example, it's more simple for me to answer this: What's your dream weekend? Because I know how long does take that, so I can wish my best dependent on it.It's not my trick to escape answering to this question. It's a fact. And I'll try to write about my dream holidays in some different situations.I'd grab a few necessary things and I'd put them to my backpack before starting my long trip around Iran by my bike in the first days of Persian new year.  I think it takes one month or more. I'd ride about 100 km each day. I could ride more but cycling isn't my goal it's my vehicle I want to watch nature and listen to wind and birds. It would be ideal if my wife and my son will come with me.I'd stay home and rela
۱۰ ترفند برای تشخیص کیفیت لباس ها
یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید لباس، پارچه، پیراهن، شلوار و غیره کیفیت آن ها است. همیشه مردم به دنبال لباس ها و لوازمی هستند که کوچک نشود، پس از شست و شو پاره نشود و در کل از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اما آیا راه های تشخیص کیفیت را می دانید؟

با فشردن پارچه نخی کیفیت آن را بررسی کنید
پارچه را در دست خود مچاله کنید و چند ثانیه آن را فشار دهید. اگر پس از این کار حالت خود را حفظ کرد و تغییر خاصی در آن دیده نشد،
حوزه انتخابیه اصفهان یکی از حوزه‌های استان اصفهان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی  است. این حوزه به مرکزیت اصفهان شامل شهرستان اصفهان با بخش‌های شهر اصفهان، ورزنه، مرکزی، جرقویه سفلی، جرقویه علیا، جلگه، بن رود و کوهپایه می‌باشد.
حوزه انتخاباتی اصفهان با جمعیتی بالغ بر ۲,۲۴۳,۲۴۹ نفر ۵ کرسی  از مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است. انتخابات مجلس 98
دریای سیاه یگانه از زیباترین دریاهای دانشمند است که اتفاقا زیباترین سواحل را نیز دارد. این سواحل آفتابی و زیبا یگانه از جاذبه های دیدنی و پر طرفدار در بلغارستان است. این دریا حائز احد از زیباترین سواحل جهان است که مخصوصا در فصل بهار و تابستان در کشور بلغارستان بسیار پر مخاطب تر از سایر احیان می شود. در پیوسته با ما  همراه باشید تا به رخداد یکدیگر، با سواحل دریای سیاه در بلغارستان آشنا شوید.
سواحل دریای سیاه در بلغارستان
اگر بخواهیم الی مملک
وصیت نامه شهید حمید رضا رحمانی نوش ابادیجای خالی شهدا را پر کنید

سه‌شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳
زندگی نامه - خاطره - وصیتنامهشهید حمید رضا رحمانی،بیستم فروردین 1350، در شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل چشم به جهان گشود. پدرش حسن، و مادرش سلطان خانم نام داشت. دانش آموز دوم متوسطه در رشته حسابداری بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هشتم تیر 1366، در سردشت بر اثر درگیری با دشمن توسط نیروهای عراقی شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش
روز یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ و پس از پایان ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در روز شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸، حیدرقاسمی (رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان) گفت: هزار و ۲۲۴ داوطلب برای ۱۵ حوزه انتخاباتی یازدهمین مجلس شورای اسلامی استان اصفهان نام نویسی کردند.
وی با بیان اینکه ۸۸ درصد داوطلبان مرد و بقیه زن هستند گفت:در ثبت نام مجلس قبلی (دهم) هم همین تناسب وجود داشت، مدرک تحصیلی ثبت نامی‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،۹۵۹ کارشناسی ارشد،۱۳۸ نفر دکترا،۶۵ نفر
این روز ها خیلی از افرادی که به دنبال طراحی سایت هستند اسم وردپرس را شنیده اند
متاسفانه
عده ای شیاد در فضای اینترنتی کشور هستند که به اشتباه سیستم وردپرس را یک
قاب بی کیفیت و نا امن میدانند تا محصولات بی کیفیت خود را به مشتری قالب
کنند.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوی می باشد و ربطی به ظاهر و قالب سایت ندارد
برای
تعریف از وردپرس همین کافیست که بدانید بسیاری از سایت های بزرگ دنیا از
جمله بی بی سی ، ناسا و هزاران سایت برتر دنیا از وردپرس استفاده
هر ساله فناوری های جدیدی وارد بازار می شود، فناوری های موجود هوشمندتر می گردد و مشتریان بالقوه ما نیز باهوش تر می شوند. آغاز سال جدید معمولا زمانی است که متخصصان و علاقه مندان حوزه بازاریابی تلاش می کنند آخرین ترندهای موجود در این حوزه را بررسی کنند. در این مقاله قصد  داریم برخی از این ترندها را با هم مرور کنیم. با مطالعه این مقاله متوجه خواهید شد که برخی از ترندها سال قبل اعلام شده اند اما در سال جدید هم ادامه خواهند داشت. این در حالیست که بر
سلام و درود بر دختر پسرای اصفهانی عزیز!
همانطور که میدانید برای دریافت لینک گروه های اصفهان تلگرام میبایست در یک کانال لینکدونی فعال عضو باشید تا لینکهای سالم و بدون مشکلی را برای چت و گپ با همشهری های خودتون دریافت کنید.
لینک گپ اصفهان رو خیلی راحت میتونید با ورود به کانال لینکدونی اصفهان دریافت کرده و همچنین لینک خودتون رو هم با بازدهی بسیار بالایی تبلیغات کنید!
جهت انجام تبلیغات هم خیلی راحت میتونید پشتیبان لینکدونی پیام بفرستید و افزا
حمیدرضا فولادگر نماینده دوره‌های هفتم تا دهم مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای، از عدم حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.
متن بیانیه فولادگر به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا
با عرض تشکر از اظهار لطف و توصیه به حضور در انتخابات آتی شهرستان اصفهان از سوی همه اقشار مردم عزیز،
Iranian
businessman said: The Iranian Foreign Ministry and Iranian Embassy in
the Philippines are not able to secure the claimed rights of an Iranian
businessman.

By the report of voice of Joya
of Shahinshahr in Isfahan The subject of this report is one of the
Iranian merchants, by the name of Shahram Soltat, First, we introduce
him in a brief outline in his own language. so the dear audience has a
short introduction of this subject of our report and what has happened
to him in one of the business activities in the Philippines. Shahram
Soltat was born in 1340 in Isfahan; he has been in the field of
importing and expor
Termeh Or Quilted Textile is a type of Persian (Iranian) handwoven cloth, produced primarily in the Isfahan province. Now the Yazd Termeh is the most beautiful and famous in the world. Yazd is the center of the design, producing and marketing of Termeh.

Termeh Or Quilted Textile
Weaving termeh requires a good wool with long fibers. Termeh is woven by an expert with the assistance of a worker called a Goushvareh-kesh. Weaving termeh is a sensitive, careful, and time-consuming process; a good weaver can produce only 25 to 30 centimetres (10 to 12 in) in a day. The background colors used in termeh are jujube red, light red, green, orange and black. Termeh has been admired throughout history; Greek historians commented on the beauty of Persian weavings in the Achaemenian (532 B.C.), Ashk
 در این مقاله قصد داریم تا شما را با مکان های دیدنی زیبای تایلند آشنا
کنیم. پس اگر قصد سفر به بانکوک یا پوکت و یا شهرهای دیگر آن را دارید این
مقاله را از دست ندهید.
تایلند کشوری در شبه ‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته
شده است. تایلندی ها مردم سرگرم کننده، مودب و راحتی هستند. مردم تایلند به
مهمان نوازی و شادابی معروف هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با
مکان های دیدنی زیبای تایلند آشنا کنیم. پس اگر قصد سفر به بانکوک یا پو
رنگ وبسایت بسته به نوع مشتریان شما متفاوت است
برای مثال برای قشر نوجوان و کودک فانتزی رنگ روشن و برای قشر میانسال و رسمی رنگ نسبتا تیره
طرح بندی سایت نیز از عوامل مهم در جذب مشتری اینترنتی می باشد
لبه های گرد تصاویر و منو ها مخصوص بانوان و کودکان
و لبه ها تیز و چار گوش مخصوص افراد رسمی و آقایان
بعدا بیشتر در این مورد در مجموعه وبلاگ های اصفهان دیزاینر صحبت خواهیم کرد.
طراحی سایت در اصفهان
مزایای سیستم وردپرس
چه مشکلاتی برای طراحی سایت در اصفه
دیگر نگرانی بابت تعمیر پکیج در اصفهان نباشید
یکی از نگرانی‌های رایج  ساکنان شهر اصفهان ، چگونگی دریافت خدمات نمایندگی تعمیر پکیج در اصفهان  در  سریعترین  زمان ممکن   است . میخواهیم این مژده را به شما بدهیم که دیگر لازم نیست دنبال نمایندگی پکیج اصفهان ، نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان اصفهان و .. باشید .   با اولین تماس شما به خدمت از ما ، تعمیرکار پکیج در اصفهان از  نزدیک‌ترین شعبه به محل مورد نظر اعزام می‌شوند و خدماتی برای تعمیر پکیج اصفها
چگونه بهترین رنگ لباس را انتخاب کنیم؟
چگونه رنگ لباس ست کنیم؟ چگونه بهترین رنگ لباس را انتخاب کنیم؟ چگونه رنگ لباس مناسب پوست خود انتخاب کنیم؟ اکثر مردم رنگ موردعلاقه ای برای خود دارند. اما ممکن است آن رنگ موردعلاقه بهترین رنگ برای پوشش آن ها نباشد. برای هر فرد دو دسته رنگ وجود دارد. دسته ی اول رنگ هایی هستند که برای آن فرد زبیا هستند و اصطلاحا به آن فرد می آیند و دسته ی دیگر رنگ هایی هستند که به آن فرد نمی آیند. هماهنگی رنگ های یک لباس می تواند
بازی های آبی با پیشرفت شهر های ساحلی امروزه قابل توجه
بسیاری از توریست ها و مردم جهان است . بازی های آبی برای همه سنین وجود
دارد. از بازی های ساحلی میتوان به شنا ، موج سواری ، موج سواری بادی ، جت
اسکی ، اسکی روی آب ، ویک بوردینگ ، اسکیم بوردینگ ، ماهی گیری ، کشتی رانی
، قایق رانی و خیلی از بازی های آبی که ورزش مورد نظر بسیاری از مردم جهان
است.
کوالالامپور
کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است. شهر بزرگ و ساحلی
کوالالامپور دارای مناطق دیدنی بسیار
Ajieh is one of the cities of Isfahan province in the center of Iran Tourism. It has a population of 4,500 people in the plain area of ​​Isfahan. The site is located in the east of Isfahan province and in the Quayir region. The city of Ayehia has no mines, factories or industrial and industrial units. And the job of most people in this city is agriculture and animal husbandry.
1. Geographical location of the city of Ajeyeh in the city of Ajeyeh from the functions of Isfahan city located in the plain section at 75 km east of Isfahan and in the center of the fertile area of ​​Rudsin-e-Faye. The five centers of the plain section, Kuhpayeh, Bin Rood, Jarghouyeh Aliabarghyeyeh Lower on the orbits of 52/45 / East and Northwest 30/26/32 are at 1480 m above sea level, Zayandehrood River, w
دانلود جدیدترین آهنگ Katy Perry به نام Never Really Over با کیفیت 320 به همراه متن آهنگ
لینک دانلود آهنگ Never Really Over

متن آهنگ:
[Verse 1]
I'm losing my self control
Yeah, you’re starting to trickle back in
But I don't wanna fall down the rabbit hole
Cross my heart, I won't do it again

[Pre-Chorus]
I tell myself, tell myself, tell myself, "Draw the line"
And I do, I do
But once in a while, I trip up, and I cross the line
And I think of you

[Chorus]
Two years, and just like that
My head still takes me back
Thought it was done, but I
Guess it’s never really over
Oh, we were such a mess
But wasn't it the best?
Thought it was done, but I
Guess it's never really over

[Post-Chorus]
Just because it's over doesn't

بازی Zombieland: Double Tap - Road Trip محصولی از High Voltage Software است که در سبک اکشن، آرکید و چندنفره ساخته شده و توسط GameMill Entertainment در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹ برای کنسول نینتندو سوییچ و سیستم‌عامل ویندوز منتشر شده است. این بازی با داستان بمنحصر به خود، بین وقایع فیلم زامبی‌لند جریان دارد. قابلیت Co-Op به صورت لوکال تا حداکثر ۴ نفر در بازی طراحی شده است. شما در نقش یکی از قهرمانان اصلی داستان (Tallahassee؛ Columbus؛ Wichita و Little Rock) همراه با چند کاراکتر که با پیشروی در بازی آنلاک می
حمام علیقلی‌آقا در منطقه بیدآباد اصفهان به وسیله علیقلی آقا از درباریان دو پادشاه صفوی، شاه سلیمان و شاه سلطان حسین صفوی در مجموعه‌ای که خود، بانی آن بوده، به سال ۱۱۲۵ هجری قمری ساخته شده است. این حمام از نوع معماری سبک اصفهان در اواخر عصر صفوی است. 

برای سفارش با شماره 09228677482 و یا 09162402509 تماس حاصل بفرمایید.
With the fast digital life that is forced upon us, having some real amusement is everyone’s dream so the amusement park is a growing industry by demand.Although there are many manufacturers in the world who design the big projects with even a bigger price, having a reliable manufacturer in neighboring country to design and install the equipment is an advantage both in terms of cost and time.Plus you can always take a trip and have a quick look at our factory and constructions. And as for the after-sales services and maintenance, the short distance makes it convenience to keep the wheels always spinning in your park!Let the big wheel bring joy to life!
Ferris wheel
 غذا های جنوب کشور

در این مطلب می‌خواهیم خوشمزه‌ترین غذاهای موجود در جنوب کشورمان را به شما معرفی نماییم .قبل از هر چیزی باید گفت که لقب خوشمزه ترین غذا در هر منطقه به غذای محلی آنجا می رسد. به دلیل این که مناطق جنوبی کشورمان دارای غذاهای  دریایی بسیار خوشمزه ای می باشند توانسته اند تا در طول سال افراد (به خصوص گردشگران) زیادی را به خود جذب کنند.

قلیه ماهی
اول از همه از خوشمزه ترین غذای خوزستان یعنی قلیه ماهی شروع می کنیم. ماهی از پرمص
 غذا های جنوب کشور

در این مطلب می‌خواهیم خوشمزه‌ترین غذاهای موجود در جنوب کشورمان را به شما معرفی نماییم .قبل از هر چیزی باید گفت که لقب خوشمزه ترین غذا در هر منطقه به غذای محلی آنجا می رسد. به دلیل این که مناطق جنوبی کشورمان دارای غذاهای  دریایی بسیار خوشمزه ای می باشند توانسته اند تا در طول سال افراد (به خصوص گردشگران) زیادی را به خود جذب کنند.

قلیه ماهی
اول از همه از خوشمزه ترین غذای خوزستان یعنی قلیه ماهی شروع می کنیم. ماهی از پرمص

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها